FIK 37.0 - Robert Pauls Coffee, T-centralen & Modevisning, 40-årsferre & Mys Med My

Helloo, is it anybody out there... Sitter här hemma o kollar på Kenny Starfighter.

Nu har det varit full fräs igen men det har varit riktigt skoj. Igår dorg jag till Tälje vid nio, väl där blev det massa fixelifix och vid ett var det modevisning. Inte för att skryta... eller jo, för att skryta, det märktes att modevisningar var lite mer vår grej än Baggiumgymnasiets stylistlinjes. Moahaha! För den som inte vet det men det är dom ska fixa styling och make på modevisningen i vår. Bilder kanske kommer senare när jag kunnat sno från fejan...

Efter modevisningen drog jag och My till stan och mötte Jenny. Innan vi skulle bli hämtade av Thomas ute i Mörby så hann vi med en fika på T-centralen. Ett ställe som jag inte visste låg där och som även går att hitta i Söderhallarna Medborgarplatsen - Robert Pauls Coffee. Helt klart dit man bör gå om man ska fika på Centralen. Låg off från allt spring (mitt emot Burger King) så inte mitt i all smet som det vid Donken. Det var fräscht och mysigt men snobbigt dyrt. Jag handlade inget men hittade en 20-lapp som My kunde handla kaffe för (som kostade 27 kr - Töntigt!)


Jag lovar, koppen va pytteliten! Men det ingick påtår så då lugnade jag ner mig...

Till slut va vi i lokalen där festen skulle va i alla fall och allt drog igång. Det va full fart från kl sex till två på natten men vi gjorde det fan bra! Det va välkomstdrink, buffé, efterrätt osv. + totalt ca 65 pers. Nice work, girls! We Rock!

Löööv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0