Restaurang 4.0 - Kungshallarna, Kungsgatan 44 & Say What?!

Okej, skrev just att jag fått ny design men är det bara jag som nu inte kan se den??? Det är den gamla, sketna, tråkiga som jag just hade??? Hmm... Förstår inte men aja, ska inte göra nåt förhastat. Får väl se om datorn hängt med imorn.

Helgen i alla fall:


Det blev ingen Håkan i fredags. Jag och Jenny kom till Grönan vid sex (ville gå in innan de höjde inträdet) och kön går ända till Skansen... Inte okej! Det avgjorde saken så istället blev det middag i Kungshallarna (Indiskt is tha shit!) och sen pös vi och träffade Johan och Marre som förade hemma hos Johan med två andra trevliga prickar, emelie och en Johan till.


Jenny är väldigt fin...

Igår var det Kräftskiva på Ornö med stort K som gällde. Jag och mor min drog ut tidigare än de flesta och hade därför turen att kunna ta det chill i det nyinstallerade badtunnan! Wohoo! Fett najs... Senare kom resten av släkten och det blev fin-fint kalas med hattar, lyktor, snappsvisor och kräftor upp över öronen.


Madre drack snyggt rosévin...


Jag tog en super-fin bild på mamsen i poolen! Senare var alla lytor och skruft på plats. Kusin Johan va snygg. Jag och Emma (Johans flickvän) likaså...

Idag har jag som sagt varit hos Pettson. Mys-mys-pys! Och sen gick jag över till Nyströms (minus Nyströn Jr - Saknad) och nn sitter jag alltså här och taggar inför en ny vekca i skolish. I och med det är det också dags att sova!

God Natt. alla snygga barn!
Lägg energin på det som är vart att älska...
God natt-puss!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag lagger lite energi pa att sakna dig :)

2009-09-07 @ 19:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0