Dags För Helg!

Ola! (Hej på spanska - stavas det så??)

Veckorapport:


Har varit en både skön och jobbig vecka och ganska skum har den varit. Eller okej... Jag har varit skum. Har varit frustrerad och rastlös men diggat det mesta. En liten formsvacka kanske? Eller kanske brist på fysisk aktivitet? Jo, nåt sånt röstar vi på för igår kväll hade Johanna (en tjej i tvåan) Yoga-pass för de som ville. Jag och Martina went och poff! Elin kände sig mycket bättre.

Dessutom har jag kännt den här veckan att jag vill att allting ska komma igång nu! Jag vill ha nåt att göra varje dag för jag vet att allt jag har att göra den här terminen är grejer som jag tycker är kul! Låter kanske annorlunda om några månader när jag längtar efter en eftermiddag då jag inte behöver göra nånting över huvud taget men det tar vi då...

Tankar snurrar och jag känner mig upp-o-ner och ut-o-in och bak-o-fram... Men jag är cool och fett het och hmm... Juste snygg, så det kan jag leva med!

Dessutom ska jag strax träffa en av jordens coolaste brudar - Jänny Hanel-Kanel! Det får alltid humöret uppåt! Det blir Grönan med Håkan Hällström - Naaajs! Imorn blir det kräftskiva ute på Ornö med släkt och på söndag ska jag träffa käraste Pettson! Skoj, skoj, skoj!


Pussgurka!

See You Lejtööör!
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0