What Happens Out In The Woods...

... Jo, spökrunda händer!

Kanske inte den bästa men abslolut inte heller den sämsta. Många rädda små ettor, vissa visade mer än andra. Ut i skogen bar det av och där möttes de av hemskheter som brinnande facklor, spöken, månster, läskiga grenar och konstiga skrik. Ganska genomskinligt och inte så fasligt trovärdigt men det blir vad man gör det till och jag skojar inte när jag säger att det inte krävs mkt för att en liten grupp 93:or ska skrämma upp sig ordentligt och därmed göra det mesta av jobbet själva.


Bilden har väl inget med inlägget att göra men men... kollade iganom Maddes bilder från förra året och fann denna från min 17-årsdag. Nu är det faktiskt inte lågnt till nästa födelsedag (i jämförelse mot hur hur lågnt det va när jag började bli sugen på den) det blir den största hittills! Mindre än tre månader kvar! Tjoho!

Har varit en sväng hem idag också och Max, Hay och Hult har varit här och hälsat på - Mycket har jag hunnit med idag, allt utom att plugga psykologi. Bra, Elin! Prov på torsdag... Det är najs!

Nu är det sängen!
Enjoy Life!
Kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0