Baby, I'm A Shooting Star

Bussy woman, bussy day

Eller egentligen inte alls men jag har fått mycket gjort men ändå slappat lite grann. Började dagen med en svenska lektion, hade valt ämne till muntliga nationella, tog därefter ett chillpill, pratade lite sommar med Jenny, ringde Fjällbacka (Lät positivt) och styrde sedan stegen till sysalarna. Spenderade resten av dagen där förutom en lång lunchpaus i solen vid Östergård så har t o m fått färg. Tjoho! Ringde ljus-Hasse också men lyckades först ringa fel till KS-Hasse som lät ganska förvirrad när jag med ganska allvarlig stämme undrade om jag ringde och störde på hans lunchrast men bara ville stämma av allt inför visningen när han inte ens hunnit åka iväg till skolan. Stackars Hasse...

Yes box, det är dagen. Känns som att anledningen till att jag skriver nästan i punktform vad jag sysslar med varje dag inte är för att alla kanske tycker det är så kul att läsa. Känns mer som att det är för att jag ska få grepp om vad jag faktiskt gjort under den här dagen. Hälften av grejerna känns som igår och då har jag inte ens tagit någon tupplur idag. Ordningen i huvudet finns där - Den behöver bara lite hjälp på traven.


Min nya underbara jeansskjorta från Barcelona stod för dagen outfit, kompletterad av örhängen även de från Barcelona och mina alltid så trogna armband...

Och på min ära, vad jag är glad att jag har en ny mobil som tar vettiga bilder. Så länge har den gamla förstört mina vackra färger, men den tiden är förbi! Tjoho, viva la vår!

Imorn blir färd till stan med stort S och Sulan, även hon med stort S, hänkar. Det blir kirrande av massa saker och imorn kväll blir det studentskiva för teknikarna Piff & Puff.

Not even the sky is my limit
Baby, I'm a shooting star!
So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0