Grymt Ambitiösa Brudar

Varför ha låga tankar om sig själv när man kan ha höga?

Gillar inte tidiga mornar! Är av princip derprimerad om jag går upp innan sex och idag gick jag upp halv. Vaknade också med entimmes intervaller fr o m tre timmar innan jag skulle upp - usch- men väl på jobbet så var det soft. Kollade på Fucking Åmål när jag kom hem. Har varit så grymt sugen på att titta på film i flera dar! Fick massa skrufs fixat nu på kvällen också och fick sen en liten kompis-luffande sovkompis på besök!!


...

Men nu blir det slagg. Skönt att humöret kom tillbaka lite grann när lite fix och trix är borta. Imorn blir det ännu mer, ska besöka lokalen med DJ-Oliver och sen jobba stängning. Najs!

So long
So long
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0