If I Had A World Of My Own Everything Would Be Nonsense

...Nothing will be what it is because everything would be what it isn't...

Har fått in alla låtar utom tre nu till modevisningen! Känns bra. Ska inte jobba imorn så har tid till allt möjligt.

GREPP OM VERKLIGHETEN!


Tur att man är så SNYGG också... Looks like a crack hoe...


In i drömmarnas nu. Är inne i värsta dröm-perioden. Störande eftersom jag drömmer om allt jag itne tycker är najs. Men soft också för då är det som jag redan gjort allting en gång.

Snart är jag närvarande igen
Don't leave me hangin'
Lejtör, everyone


Kommentarer
Postat av: Fiia

Hej vännen! Tusan då, jag har typ också drömt tre nätter på raken och det är verkligen ovanligt för brukar aldrig komma ihåg vad jag drömt...



Funderar på om de kanske beror på att man har många bollar i luften just nu som måste sättas på plats, och tankar och idéer och massa beslut man går o väntar på och människor runt om en som självklart påverkar en.. Jag vet inte men kanske.



Du är aldrig ensam det vet du!! Kul o se dig härom dan för snabbfikat efter jobbet ditt :):) ÄLskar dig!

2010-04-09 @ 22:11:06
URL: http://johansdutter.blogg.se/
Postat av: Jemp

du ser inte ut som en crack ho din lilla chokladbit! tro mig, jag har sett hur de ser ut...

du ser ut som en overarbetad indie-citymanniska som behover en kram

Kram pa dig

2010-04-10 @ 17:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0