The Most Important Pauses In Life

Yes pomfritt!

Äntligen är min fantastiska manschesterjacka klaar! Fabulös blev den. Ger en smakis på den. In action + outfit releasas först på catwalken.

Nu på lördag, 24 april, 15.30, Läderfabriken, Stockholm Modecenter, Stn. Saltsjö/Järla med Saltsjöbanan...
Be there or be a fyrkant!


Yeees...


Idag fyller mamma, Maria & Max år (Det råkar även vara Lenins födelsedag).
STORT GRATTIS TILL DEM!
Här är jag och Madde under tårtbaket för Maria igår och Amanda som också bakade, från vårt fika på Espressohouse i E-tuna i helgen, med så stora latte-koppar att de bara va tvugna att visas. Snyggare tårta att bli väkt med än den Maria fick imorse får man leta efter!


The bak-team at operation laktos- & chokladfri tårta...

Oavsett hur mkt mode och fix och trix den här bloggen får handla om så ska alltid fika vara med i bilden! Fika är livsnödvändigt utan det skulle vi gå under.

Trender kommer och går...
men fika består...
Enjoy


Kommentarer
Postat av: sulan

jag har hört att det är stalin och hitlers födelsedag den 20e, det kan ju ALDRIG vara både stalins, hitler OCH lenins.. då dör jag.

2010-04-22 @ 00:04:30
URL: http://sulann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0