Modevisning

Det ordet får förklara allt denna vecka. Sover, tänker, pratar, äter modevisning den här veckan. Låter totally psyko men är gaalet taggad ska bara se till att det blir grymt.

Haft en najs helg med grymt mkt dans både lördag/söndag och tjejkväll hos Hanna-panna i E-tuna igår. Satt på ett fik idag en timme för mig själv innan bussen gick ut til skolan. Galet att det kunde vara soft! Hade en kopp kaffe, en lånad penna och min almanacka. Fick äntligen grepp om hur mina modeller helt och håller ska se ut och nu på kvällen har jag gjort klart glasögon två av fyra...


Har är alltså en tjuv-flukt på The Kollektion alá Elin...
 

This week will be bananas, but just hold on, little girl, this is the things to live for...  

Manschester for the win
Cerise, black & blue...
PEACE


Kommentarer
Postat av: Anonym

COOOOLLLA Brillor!!!

2010-04-19 @ 18:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0