Lejonbacken At Night

Hola

Softish med allt nu. Kirrade de sista grejerna till min kollektion igår på stan + lite mer till visningen så nu ska jag bara sy klart allt. Grymt! Hade supertrevligt igår också på Fiia & Jennys studentskiva. Fröken Hanell hade fixat hela kalaset så var helt bananas då när allting var klart och i full gång. Jättefint fixat!

Kvällens hiss & diss...

Hissen är nog att vi åkte båt över till Djurgårn och fick en smarrig fördrink. Det var mysigt... Men skulle nog säga att hela kvällen var en hiss om man får göra det.

Kvällens diss är DEFINITIVT att mitt leg var ogiltigt, trots att jag använt det på banken samma dag! Anledningen var en spricka över hela men va tusan. Dessutom tyckte de inte att det såg ut som jag! Hur låter det? Inte komma in på sitt eget leg? Vem i hela friden ska man utge sig för att vara om inte sig själv då? Det hela löste sig i alla fall som så att jag fick springa omkring med en lite "minderårig"-skyllt enda tills kära mamma kom in med mitt pass. Suck! Men allt löste sig till det bästa.


Random bild från Pample Mousse, ett café i San Fransisco som verar helt amazing. Tips från min homie på andra sidan jorden... Vill fika med dig!!

Well, well nu måste jag gå och förbereda svenska muntliga till imorn. Usch! Bjuckar p bilder när jag har några eventellt. Jag kände mig snygg...

Wye do anything else...
So long!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0