40 Kr Ála Loppis

Halla!

Vi uppdaterar ju like crazy här i husvagnen. Det är i alla fall finare än nånsin här nu för vi har hittat... En stereobänk på loppis för hela 40 riksdaler! Plus sex st apsnygga LP-skivor á 20 kr st. Wunderbart! I övrigt så är mamma, mormor och Willebror och hälsar på nu. De va och fikade här i husisen nu på morgonen. Igår hängde vi nere på Bryggan, fick grepp om ett av de niceaste borden enligt my oppinion och hade mys. Jag och mormor hängde i längst efter att mamsen och Wille rullade upp till Stora Hotellet. Soooft!


Masterpiece och min fantastiska nya blocket-cyckel. Grym är den...


...


Jenny-babe på morgonens fika...


Fiia & Elin goes toes...


Mys-Fiia...


... Och det är inte ofta det blir en bild på oss alla tre...


Vi Hjärta Åsleröds Camping!


Nu ska jag och Jenny rulla ner till byn och träffa mor, mormor, lillebror och äta på a la carten. Fisen den sweetnuten jobbar så hon kunde inte hänka men det  ska bli mys.

Peace out, dudes!
We'll just keep on camping
Hugs


Kommentarer
Postat av: Fias lillasyster Ebba

Hej hoppas ni har det kul.jag badar solar och gjör massa roliga saker.jag saknar dig fia<33:)

2010-08-05 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0