Dags För En Uppryckning Kanske

Har absolut ingenting vettigt att komma med. Ska plugga, det har varit tanken hela kvällen men det blev en fika med Jenny i S-tälje istället. Näsan är fuckad och det känns som att det är på väg ner i halsen... Inte okej, men jag kom i alla fall på hur jag vill göra min manschesterjacka idag på designen eftersom jag inte kunde göra min klänning eftersom jag glömt toilen hemma. Rörigt, rörigt men det löser sig...

Tror det vankas mys i tjejighetens anda snart med plattning av hår och nagelfix men innan dess ska jag i alla fall låtsas att jag pluggar lite historia så över till Elisabeth I av England!


Crazy power woman!

Inget vettigare än så, så inga fler undanflykter för plugg...

Here we go
Thumbs up for...
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0