Desperado My Clock Ain't Ticking

Halloj, har fastnat för Hoffmaestro bigtime! (Rubrik-inspiration bl a just nu)

Dagens SL:
Fick mig att missa bussen ut till Vacksta p g a förseningar i pendeltågstrafiken. Underbara husmor kunde som tur var komma och hämta mig och Felix, som också blev lite försenad, och skjutsa ut oss vilket resulterade i att resan till skolan idag tog 3 ½ timme. Ja, men det lever vi med!

Gillar det inte men nu ska jag slagga!


Har inge bättre att komma med än en liten amatörig web cam-bild så får leva med det...

Imorn har jag nada lektions. Det är najs! Blir en del syende har jag tänkt mig.

Nu blir det slagg
Good night, dudes
Big hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0