Desperado The Road Is Calling Again

Tjenare tjenare

Helger är ju lika med små äventyr. Ta mig tusan! Är otroligt glad att jag åkte hem i torsdags, så värt, det och i ikväll blir kvällarna hemma. De andra spenderades i Hammarby Sjöstad (Underbart ställe) och i Abrahamsberg (Så underbart ställe!) med inslag av Farsta och en j*vla massa tunnelbaneåkande. Det skulle nog vara tragiskt att räkna på hur mkt tid jag denna helg tillbringat åkandes och väntandes på diverse tunnelbanor, pendeltåg och bussar men det handlar om ett oförskämt stort antal timmar. Fy! SL sliter säkert aset av sig men det går inte att inte tycka att detta sköts dåligt. Ni förtjänar helt enkelt en himla massa elak spydighet i det här läget! Går inte tunnelbanor överhuvudtaget in mot stan så är väl det minsta man kan göra att i alla fall informera om det? Va?

Jaja, har i alla fall nu efter jobbet tagit en så grymt välbehövlg dusch så ni kan inte ana. Utöver tunnelbaneväntandet så har nämnligen helgen bestått av raggarduschar och gammalt smik med nytt on top om och om igen. Ni förstår...


Fresh!


Nu är det grymt hög tid att sova. Inte för att klockan är mycket utan för att sömnen behövs. Har en hyfsat soft vecka framför mig tror jag, med bortgångna svenskalektioner och lite annat. Lägger krutet på att vara ambitiös! Sen är det ju sportlov och då blir det najs, najs, najs!

Hopp i bingen
All night long...
Löv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0