Feeling

Ska precis rulla för att äta våfflor men Jenny och hade tänkt komma iväg för ett tag sen men var tvungen att fixa et litet inlägg i all hast. Varför? Jo, för att jag blav så nöjd med vad jag satte på mig. Tror jag måste ha nåt sorts starkt behov av att bekräfta mig själv eller nåt.. Well, well anyhow, voilá!


Okej, halsduken tänker jag inte ens nämna nu (Sulan, sno tillbaka den!), skjorta den hade mamma när hon gifte sig (hittade den nu och har faktiskt frågat om jag får låna den!) skärp Wedins, jeans Weekday, klocka mormor Görels gamla, armbanden LA, hittade & presenter...


Så nu ska jag kila. Ska på nån typ syfestival med farmor ikväll också verkar det som.. Skoj, skoj.

Oooh...
Vilken härlig dag
Peace


Kommentarer
Postat av: sulan

funderar fasiken på att ge dig den där halsduken.. hahaha, den är ju helt klart mer uppskattad i dina händer än i mina!

2010-02-19 @ 12:23:59
URL: http://sulann.blogg.se/
Postat av: Jenny

anar en liten fokusutokning har pa bloggen: mode + fik. gillar't maste jag saga... ;)



forresten: blir du snyggare och snyggare eller battre och battre pa att redigera bilder?

lutar at bade och...

KRAMAR over havet!

2010-02-20 @ 01:30:09
Postat av: Sara

Vilken snygging Elin!



hörru, när åker ni iväg till fjällen då? hinner vi ses innan dess? ;)



puss <3

2010-02-22 @ 08:33:48
URL: http://jagharskaffatmigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0