FIK 30.1 - Café Momo, Haninge C & Fikauppladdning För En Vecka I Trysil

Äntligen en anledning att använda bloggen i sin rätta bemärkelse igen! Känns som jag inte fikat på jättelänge men när jag tänker efter lite så kanske det inte är så mkt mer än en vecka sen... Ja, ja, va grymt sukafigen i alla fall(som Wille så vackert vände på det en gång).

Det blev Café Momo, antagligen det mysigaste i lilla Centrum alá Haninge (Läs http://lifeisacookie.blogg.se/2009/august/fik-300-cafe-momo-haninge-centrum-en-kv.html#comment för noggrammare beskrivning). Jag fastna för en deal med passionfruktscheesecake och kaffe för 45 riksdaler. Sjyst tyckte jag och helt okej smarrigt också. Anade en liten smak av att cheesen hade stått där ett tag och den hade sånt där mysigt halvhårt gelatinlager men den gick off course ner ändå. Lägligt som tusan var fikan också eftersom vi då hann snacka klart om alla planer inför avresan till Trysil på söndag och eftersom det var ungfär så mycket jag orkade för den här kvällen. Saris kom förbi också och sa hejsan hoppsan efter jobbet. Synd att hon inte kunde stanna eftersom jag inte sett henne på fasligt länge men tur att kompisar inte går upp i rök bara för att man inte ses på ett tag, så snart får vi nog till en riktig myskväll eller utgång igen.


Kolla va de busarna fått! Fisan körde på eko-mössa - Det gillar vi! Fett coolt...


T.v: Den föredetta handbollsmålvakten förlorad till mode. T.h: Den sanna, slutgiltiga, coolaste målisen jag nånsin mött...


Kalas, kalas. Nu på kvällen blev det soft middag hos kamrater till familjen men drog hem i förtid för blev så stört trött efter maten så nu sitter jag här i min ensamhet och ska lägga mig om två röda. Imorn blir det jobb, bra med lång dag - Dels för att det är mer kosing, dels för att det betyder att jag som öppnar går när vi stänger och alltså skippar städning... Soft!

Snö, sol & After Ski...
Here we come!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0