Tagg Bigtime!

Tjenixen
Har just kommit in får en hur skön prommis som helst med Martina. Iskallt i skuggan men underbart i solen som har lyst som biljoner citroner idag... Knepig liknelse kanske men att säga att solen luste som självaste solen har ju inte imponerat så mkt det heller. Känner att bloggandet inte är det mest inspirerande för tillfället men det kommer väl annat emellan får jag skylla på. Synd för jag blir glad själv när jag skrivit riktigt glada inlägg, nån slags själv-pepp antar jag. Nåt som peppar är det grymma faktumet att jag drar till Trysil med två kalaspinglor och lite glada vuxna om tre dagar. Amazing! och när jag kommer hem därifrån så väntar ett 24 timmars party på båt! Länge sen jag brak-kalasade nu ju! Tagg, tagg, tagg! Kommer bli så jädra grymt!


En snyggisbild på oss från förra våren...

Nu är det käk och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Mkt borden men får se vad det blir. Har lite knepigt att hitta jobbersättare just nu och fick just ett erbjudande om att byta tid med en tjej till en tid då jag inte heller kan... Åh! Gillar inte det här...

Well, well...
Allt löser sig
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0