There's Something I Can Feel When I Breathe

Den här helgen blev fullsmäckad utan att jag ens märkte det och det var därför det inte blev nånting skrivet här. Men det va underbart att inte märka att det va mycket som hände för det betydde ju att jag inte kände mig stressad över nåt av det. Mitt stressfria liv går i rätt riktning! Kom hem i fredags och det blev semmelfika med Fiia och Jenny, senare på kvällen blev underbart gitarrspel och sång med Jocke hos Jenny som avslutades hos Patrik. Upp och jobbade på hela lördagen och pös sedan direkt till Annika där jag åt med päron och Wille och sedan tittade på melodifestivalen på projektorvägg med godis och champange. Drog sedan till Jenny i Haninge och pratade lite med Jenny i USA. Sov där och åkte sedan hem när jag blev väckt av ett telefonsamtal från pappa, för att äta pannkaksfrukost. En liten stund, en snabbdusch och en fixning senare drog vi sedan in till stan för att gå på teater med farmor och lite släkt och det avslutades med en mysig middag på en restaurang som hette Café Milano. Där kunde det ha tagit slut men nej, mötte sedan upp Enni, Emelie och Felix och gick och såg Snabba CashSergel (tummen upp) och där till slut var det dags att åka hem för att sova lite innan vi mötte den nya veckan...


Hey ho, let us play in the snow...


Så det kan bli. Nu är jag nyss hemkommer från dansen. Gjorde klart en abtrakt uppgift på bilden idag och jag gärna hade visat men glömde fota den så nu blev det inte så. Nu ska jag käka lite kvällis och sen tror jag det blir lite fotboll! Tjoho!

Livet leker
Keep up the good work
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0