Ur En Kompis Brors Flickväns Pappas Nyas Farmors Systers Ex Hund Föredetta Ägares Kusins Brorsons Hamsteruppfödares Mans Jobbarkompis Sysslings Kompis Garderob...

... Därifrån kan dessa fina plagg tänkas komma and that's where I like to find mig clothes. Någon frågade mig en gång vilken som var min favorit affär, jag sa att jag inte hade nån utan gav något sånt här till svar istället. Han sa "du är ju retro på riktigt" och mitt ego höll på att sprängas...



Well, till förklaringen kanske: Jag har under de senaste 12 timmarna lyckats samla på mig tre kalsonger, två T-shirts, ett par jeans, en kläning, en halsduk (snackar inte om Sulans), två kavajer och en kofta utan att spendera en enda krona. Bragd! De förstnämnda från kläder som skulle slängas hemma hos Sulish de andra hittade nu på vävningen från lådorna med slängkläder som folk donerar till återbrukskursen (som jag förövrigt just nu inte har... Synd!) men najs huh?! Diggar det starkt! Och känns lägligt eftersom jag för ett tag framöver inte kommer ha pengar att lägga ner på kläder... Tjoho!

I övrigt så hade jag och Sulan, på Amandas initiativ (förstår inte varför så här i efterhand), en liten tävling igår som gick ut på att stoppa massa sura godisflaskor i munnen och se vem som producerade mest saliv... Intelligent I know.


Fynd från återbrukslådorna: En beige kavaj med rosor på... Otippat snygg...


Jag vann vill jag tillägga och kommer inte göra om'et och inte heller äta sura godisflaskor på ett bra tag...
Där är också det andra kavaj-fyndet...
 
 
Behöver jag tillägga att jag inte gillar min mobilkamera, men har bara kamerabatteriladdaren med mig denna vecka och inte kameran. Nödvändigt men så är det... Inga färger kommer i alla fall till sin rätt men de är faktiskt snygga. Erkänner att jag har en svaghet för fulsnyggt men gillade grejerna starkt! Nu ska inför-lov-städa och sen laga en najs tröja som Felix hittade igår. Ok, ok.

Diggeli-digg
Life, life, life!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0