You Would Not Believe Your Eyes If Ten Million Fireflies Lit Up The World As I Fell Asleep

Jag behöver återuppta mitt kameramedtagande igen. Har slutat ta bilder och det är inget kul att inte ha några nya hela tiden... Skärpning!


Venice Beach... Fy, va bra vi hade det!

Kanske blir bättring redan imorn för då har vi studiebesök och har jag tur kan jag färga slingor på Jasminakademin efter det för naturkunskapen är inställd. Vill också köpa ett par nya sneakers på Ekovaruhuset, av märket Veja. Ja, poff så har vi gjort en pengafråga av det hela också... Får se hur jag löser det. Nu ska jag gå och sy en Toile som det så fint kallas, en prototyp i billigare tyg kan man säga som man gör för att kolla så det man syr kommer bli bra utan att behöva sabba det riktiga tyget.

If my dreams get real bizarre
I saved a few and I keep them in a jar
Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0