Gästis Gästis

Japp och där kom den dålig dagen :P... som vi alla väntade på. Ja aså det var inte så att jag tappade något glas eller så, det klarade jag av redan i tisdag :) första krossade glaset från min sida, men fler kommer de bli, och därför kom jag och Fiia på att vi skulle gören en lista och så drar man ett sträck för varje glas, smart va ;) då skulle det se ut så här just nu:

Fiia:                            Jenny:                                Elin:
 //                                    /                                         

ähh Elin få ta och skärpa sig nu tycker jag! Inte ett ända glas på nästan 2 veckor, men de kanske hon lyckas med i kväll. elleeeer?

Men men till de som va skit. Utav någon konstig anledning så va jag jäkligt sur och grinig, helt utan anledning igår kväll, kanske för att jag inte hafft någon att skrika på, på länge. kanske utav någon annan anledning?
 men iallafall så var jag inte så taggad på att jobba morgon idag då (ganska förståligt kanske) och precis innan jag gick och la mig så tänkte jag lite snabbt, skitt bara för att jag är så grining så kommer börjar jag säker 9 och inte 10, men nej de stog faktisk 10 och det vet jag helt säker.
Lika sur vaknar jag upp dagen efter och precis när jag ska börja rulla ner 20 i 10 till jobbet ringer de från jobbet. Hej kalle undrar vart du är? För du skulle börja jobba klockan 9!
 Så det va ju lite lagom roligt men jag klarade av trotts att jag bara hade lust att lägga täcket över huvdet och dö...


Så nu piggar jag upp med lite bilder från resan på vägen hit istället :) sen vill jag skicka en stor hällsning till vår Älskade och Kära Sofia Lundgren som har fort till den stora staden Götborg, hon är grymt saknad här hemma i husvagnen och så klart på bryggan!
  



// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0