Nattjobb

tjena tjena! Jenny här igen

japp igår så fick jag och fiia jobba natt skiftet :) trodde att jag skulle somna där runt 12-1 tiden, så tänkte pigga upp mig med en late, men hann jag de?... nej så klart inte lite mycket i disken om man säger så men annars gick det super!
för fiia gick de också bra, ja förutom en lite insident på 3 dagar 2 glas i golvet :p men halllåå! det är ju fiia vi pratar om så de är väl ingen som kommer bli förvånad ;)

bilder från några utav våra mysiga middagar:

  

Ingen kommer att tro mig, med jag åkte på att städa toaletern i dag, och upptäckte just att jag har nog alldrig sett en pissuar in live förut, så där inne stog jag och skrattade för mig själv! (man kan ju inte vara svårroad) För er tjejor som inte heller varit på en tidigare så ligger de tydligen en liten grön gummi sak som jag tror att man ska pissa på ;S... eller så funkar det som ett lock, aja hur ska jag veta är ju bara en liten oskylldig tjej, men får ta kort på de nästa gång så fattar ni vad jag menar.

Efter att ha svettats konstant i 9 timmer så blev det natt bad direkt effter jobbet vid halv 4, då elin kom och mötte upp oss med några andra från bryggan (vårt jobb). 
Sen va det bara att cyckla hem igen till vår lilla husvagn. 

 

Som sakt har vi jag ju sakt att man lär sig något varje dag, och förutom det där med pissuaren, fick jag också lära sig att man kan inte bada i salt vatten och sen gå direkt till jobbet :p man måste ju ducha innan och det vet ju alla, eller? ;) 

Tvärr så hjälpte de doppet inte så mycket för efter 2 o ½ h sömn var jag tvungen att ta min kudde och filt och lägga mig här ute på gräs mattan för att sova utligare 2 timmar, dock hade de ju kommit lite fler folk hit till campen nu till helgen så många undrade nog va jag höll på med, och vår köra emil va rädd att jag va död, och fiia trodde att jag hade tuppat av helt eller att jag kanske hade gått i sömnen. men icke det ;) 

Men efter att vi alla vaknat till liv blev det fika hos emil och hans familj, de va mycket trevligt :) tänka sig hur mysigt man kan ha de på en camping.  

Här är vi:  Här bor vi:  ;)


Ha det gött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0