Hello, World, This Is Me!

Tjenare!

Okej, ska man gå över från att skriva om liknande händelser och tankar varje dag, rutiner och regelbundna happenings till det oförutsägbara livet som nybliven student där inget är bestämt mer än två månader frammåt... Det här blir spännande! Eller det kanske blir helt ointressant... Nä, det kommer det deinitivt inte bli! Det ska jag se till.

Studenten var underbar, flak va så sjukt kul och så mkt roligare än jag någonsin kunnat tro. Bättre sent än aldrig så slog det mig på kvällen att jag inte skulle se alla igen. Det var också sjukt och jag saknar alla väldigt mycket...

Bröllopet var underbart vackert. Jag kommer nog också gifta mig i en trädgård. Linda och Juha var det finaste par jag sett och jag har aldrig sett några som det trålat så mkt kärlek emellan. Sången gick också bra, kul att kunna ge det till dem...

I måndags åkte jag ut till skären men kusin Emmilie och hennes kompis Frida och har degat där till i torsdags. Det har också varit grymt. Precis vad jag behövde. Klippor, mobilen glömd hemma, sol, en brasa på kvällen och lite grill och bastu. Det stället har en väldigt stor plats i mig, typ från knät till naveln.







Frihet & kärlek

Kom på idag att jag inte ska till skolan på måndag... Konstig påkomst.

Livet fortsätter. Jag återkommer med tankar om livet och lite till.

Lejtöör
Life keeps rolling like a rollercoaster
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0