It's That Time Of Year Leave All Our Hopelessnesses Aside

Hello

Dagen: Vaknade upp med en Jemp bredvid mig, frulle framför Wall-e med lillebror, Fiia & Sara kom över, disk av bestick til husvagnen, såg att salladsbesticken var fula och ångrade att jag inte köpt de jag spanat in igår, Hanell kom med porslin som var mycket tjusigt, lunch, kaffe på studsmattan och sen var det dags att göra sig i ordnig och åka in till stan och hitta en present till kusin busin som just kommit hem från USA. Jag och mor kirrade ett jättesnyggt Thomas Sabo-halsband (stor Converse, svart, på en kulkedja) och inte nog med det så fann jag dessa...


En underbar diskborste jag jag lovat att införskaffa. Hade sååå svårt att inte köpa jättefint matchande sopborst-set... Haaah... Suck, vad ska man behöva stå ut med som fattig student?


... Och salladsbesticken! Kommer från Indiska, cerise i plast. Vajert!


Dessutom är frippen mitt nypåkomna sätt att dölja the snagg om det nu det skulle behövas i Fjällis. Snart bara en vecka kvar. Oh, va taggad jag är! Hemma livet är inte lätt rakt igenom nar man inte är van vid det. Behöver åka snart.

But just for now
Bite Tongue, deep breaths, count to 10, nod your head
Imogen Heap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0