Jag Får Liksom Kanske Odringn På Mitt Liv

Detta har varit en dag av husvagns städning. En grym dag. Newstrome kom hit i morse och vi drack lite kaffe. Sen anslöt Hanell och Fiia med lillasyster Ebbis och efter te och macka, lite senare än tänkt kom vi igång. Lackade på allt äckligt damm och tanken på att det legat där i antagligen ca 10 år i alla fall. USCH! Men sakta men säkert blev det fräschare och nu har vi fixat sängen, bord och dynorna ligger inne. To be continued på fredag...


Halva husvagnen blir säng så får vi t o m matbord och hela alltet... Strålande!

Imorn blir det stan med Jemp som är hemkommen från USA nu oj, vilket jag glömt nämna! Det är sjukt stort! Du är i samma land!! Så mitt mål imorn blir att mysa och hitta en snygg diskborste...

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra...
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0