Jag Ser Andra Sidan Av Solen När Den Sjunker I Väst

Hej, alla glada blogg-följande filurer out there!

Här är ett litet natt-inlägg från en Elin som inte riktigt än var sugen på att sova. Mys-dag idag. Chill bananas, besök av camping-ägarn, han stämde mig gitarr och jag försökte börja spela. Höll ut en kvart, provade elegi av alla låtar men tyckte det lät förjävligt och tappade tålamodet. Kommer igen imorn kanske. Rullade ner och kollade schemat och åt middag på Bryggan, den gick över till en kaffe, sedan till en öl. Sen fick det vara nog. Det var trevligt!

Langár en liten bild från studenten. Tagen av Linea i klassen,grym tjej på foto! Kollade igenom mer facebook-bilder och cheeses vad jag har gillat min gymnasietid! Men vill inte göra om det, nu väntar ju nya äventyr men jag ska alltid se till att göra kul saker!!!




Men nu är det väl dags att sussa precis som töserna här brevid mig som ligger här och sussar sött. God natt, alla goa så jäkla utspridda överallt!

Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst
På andra sidan jorden får jag tid till ingenting
Medan natten fäller blå, kalla skuggor häromkring
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0