Just Chillin'

Hola från en Elin som verkligen försöker få bruna ben! Ska struttaomkring i shorts hela sommarn om det ska vara så.

Nu är jag ute på Saras landställe på Muskö. Var upp vid åtta imorse och pös hit. Framme halv elva.. segt men väldigt värt att komma ut tidigt i alla fall. Lagom till att Sara, Jenny & Fiia skulle käka frulle så fick mig en jag med.
Lägesrapport då:
Just ätit lunch med lite gräddfil & gräslök från Saras växthus. Fiia hällde ner Jenny med vatten, jag hällde ner Fiia, Sara höll sig cool. Nu chillas det lite ute på gräsmattan och alldeles strax ska vi rulla ner till stranden.

Sååå skönt! Älskar att vara på ett ställe där man inte behöver åka någonstans.


...


Sweetnuts...


Åker hem imorn igen så får vi se vad som händer. Nu väntar tha beach! Haha säkert hela fem meter lång...

Se you later
Life is what you make it
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0