The Life As Nybliven Student Continues

Hola homies

Idag blir det mer fika. Har varit hos Jenny nu på morgonen för att hinna ses innan vi åker på olika midsommarfiranden. Det va mycket mysigt! Nu är jag hemma en sväng för att plocka upp datorn som ska in på reparation. Ska till posten först för att få den inplastad. Jäkligt random... Sen blir det in till stan där jag ska träffa Martinis idag igen och Hanna-Panna som jag inte sett sen studenten! Mys, mys, mys!


Same same but different...

Yezbox, nu börjar saker lösa sig och jag är as ready as I'll ever be. Den här skumma lilla pausen som inte är sommarlov, inte semester, inte arbetslös, inte anställd börjar gå mot sitt slut. I övermorn åker jag nog till Strängnäs och sen på söndag drar vi. Det här ska bli så jäkla grymt!

Don't worry
Be happy
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0