What Did You Dream About?

Tankar snurrar runt och jag får för mig att jag har tusen saker att göra men har egentligen itne mer än en husvagn att städa. Skadad från ett år av att ta varje tillfälle att fixa hitan och ditan. Vad jag tjatar... Men det är mitt huvud. Är inte helt förtjust med det själv men what to do? Ändra inställning kanske...

Hade en helt fantastisk utgång i Nynäs igår i alla fall! Asgrym! Det är jag sugen på en repris på! Har fått ta konsekvensernas av det idag men det va värt det... I guess.


Ascool bild Emmilie tog på landet...


Nu är jag så trött så ögonen går i kors. Hittade ekologiskt godis idag på Barista i Victoriabiografen på Götgatan. Fikade med Jenny, Sofia aka Andy och en Lisa. Mkt trevligt.

Nya favvolåten:
"Silas the magic car" by Mew
Peace & Love
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0