Crazy Day...

Gaaaalen dag! Drog till S-tälje vid halv nio i morse kom hem vid halv åtta. Idag vi filmat, filmat, fixat och filmat och tuuusan va nice har varit. Lite chill dötid i börjar sen fullt ös första dansen, sedan sminkning och styling fort som f*n och sen filmning bigtime andra dansen. Den ligger redan på FB men den riktiga filmen kommer alltså upp på Jams hemsida imorn kort så fort den är redigerad. Naaajs!


Underbaraste gruppen på G att äta upp vår kära YF-mamma Jaana... Kärlek på oss banne mig!


Mitt uppe i "Dirty Picture" Elin strikes a pose...


Men nu, mina damer och herrar, är det några enstaka timmar kvar tills jag äntligen drar till BARCELOOONA! Åh, hallelujah! Sista skrufset fixat så nu är det bara sömnen som skiljer mig från morgonen. Lite res-fjärilar har jag surrades i mitt mellangärde med, tusan, det här blir najs!

See you in a couple of days...'Til then... 
Soo looong! 
Peace
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0