Crazy Girl, I'm Done!

Yoo!

Efter att ha varit på uruselt humör (Förlåt, Jenny som fått utstå det mest) så känns det nu bättre nu när jag är ännu mer DONE! Har skrivit ett brev till Fjällbacka som jag bara vill ha lite åsikter på från tha pears innan jag drar iväg och jag har även mailat Hasse på Light Trade om ljuset till modevisningen. Kan släppa allting mer och mer och om mindre och mindre tid är jag i Bercelona!


Spooky picture...

En bild av en Elin i behov av en dusch efter dagens dans. Den ska bli av nu, sen blir det Earth Hour i Kungsan och imorn är det filmning för hemsidan på dansen. Skojjjjigt!

Dealing with it
But for the week I'm letting it go
Peeace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0