Getting Back On Track

Hej o va skoj att folk faktiskt tittat in här fast jag varit som en avdankad helleflundra hela förra veckan. Men då år då och nu är nu men helgen tål ändå att talas om.

My is ma saviour! Fredagen spenderades med henne och det blev en väldigt lugn men lyckades bli en väldigt sen kväll. Underbart! På lördagen blev det frulle ute i solskenet vid två. Ingen dans, inget jobb och min kropp blir fortfarande som en ballong med sockerdricka när jag tänker på det!

Lördagkvällen blev lite mysig i Hammarby Sjöstad hos Jenny med lite tjejmys som blev invaderat av fel kön men det va treligt ändå.


Världens bästa mys-My! Så här chill va vi...


I övrigt är jag fortfarande inte rikigt uppe i den energinivån jag gillar allra bäst men lördan va precis jag behövde för att hinna ifatt mig själv. Strålande!

Inga visdomsord idag?
Jo, klart! Smile at life...
A-a-aa... Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0