If I Tell The World I Can Never Say Enough

Yo yo megaflow!

Dååålig uppdatering. Hade inte bekymrat mig om det inte varit för att några tappra nissar letat sig hit och tittat och mötts av samma inlägg sen i lördags...

Det blev kryssning i alla fall, trots isen, och vilken kryssning sedan! 2000 18-åringar på samma båt i 24 timmar, vad kan gå snett? Jo ALLT! Men gjorde det det? Nej, allt gick kalas (så vitt jag såg) inga större spårningar, inte direkt några slagsmål utan alla verkade mest va på ett strålande kalas-humör och så även jag. Riktigt skönt gäng från skolan som hänkat tycker jag och det här var väl starten på studentfirandet. Oj, oj, oj... Pirr i magen.

Litet plock från kryssningen. Maddes bilder:


Jag och käre sambo i kalastagen (kan säga att av bilderna som togs så var nog den här jag såg minst glad ut på men också minst galen, så ni kan ju tänka er humöret för kvällen... )

     
Jossan hade gått in för beach-temat, Hanna och Emelie i korridoren & Enni åkte på en armbåge troligtvis från Lotta den busen... Men alla glada och alla nöjda!

Där har vi stämningen förmedlad! I övrigt så kan jag meddela att vi hade ett litet framträdande med dansen igår på Internationella Kvinnodagen i Stadshuset här i Telge skulle kunna skriva lite åsikter om den men nej inte just nu. Det var skoj. Nu är det dags för mig att rulla och göra en matuppgift till naturkunskapen. Värdelöst... Skulle hellre vilja jobba kollektion men kanske gör det sen. Dessa veckor gäller det att vara effektiv.

Och juste, GRATTIS FELIX & MY som fyller 18 bullar idag!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS
The start of the rest of your life
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0