Lämna Aldrig Rummet Utan Tillsyn... Eller Var Det Sulan?

Nu är ju jag inte den som är den mest noggranna med att hålla mitt mitt rum låst och bommat när jag inte är här men gör man inte det kan det gå lite hur som helst också. Sånt här finnar man på datorn när man inte varit här på några timmar...


Moppe-musche?

Har fått en väldigt fin, ny bakgrundsbild också. Den är definitivt värd att visas för världen men njaaa.... Får se.
Så här gick det igår. Sådär när kvällarna inte bjuder på så mkt annat och lite trötthet börjar slå till.


Och min datorkamera är så otroligt smart att den sätter små attribut på oss allihopa automatiskt... Fantastiskt!

Nu är det dags för en dusch efter dansen som gick najs och sen blir det tvätt och kvällis.

Enjoy!
Pussar & kramar
Tjosan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0