Lugn

Helgen går i lugnets tecken. Åt middag med familia hos Annika igår, ville hem efter Let's Dance men mamma mutade med sällis om jag väntade till efter Solsidan så så blev fallet och nannade kudde vid elva. Amazing... Synd att jag inte kunde komma till Lotta bara men jag hoppas det kommer fler tåg. Har jobbat idag, hyfsat soft var det. Känner mig äcklig och ska snart ta en dusch och sen nanna kudden igen. Vad är det här? Är Elin lite småtrasig kanske?


Watch me fall asleep...


Melodifestivalen gjorde min kväll och chillet med päronen och Willebror då. Gick in för det med hjärta och smärta och skuttade innombords när lilla Anna vann. Så otroligt rätt! Ville bara krama om Erik Saade och Alexander Rybak. Peter Jöback tog mitt hjärta. Melodifestivalen-junkie... Kanske måste erkänna det.

Kudde, kudde, kudde!
Hollow...
Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0