The Countdown

Hola chicas & chicos eller vad det kan tänkas heta på spanish

Rullade hemmåt i morse för jag orkade verkligen inte åka hem igår efter allt åkande hitan och ditan. Men pappa är bäst för ham kom och hämtade mig i Älvsjö vilket gjorde att de inte blev så stressigt iväg till tandis läkis. Soft. Hemma igen nu och laddar för fika snart (padre jobbar hemma idag och har köpt kokostoppar). Inte nog med det så har vi även hämtat ut dessa idag...


Student of Sweden

Mina student skor! Tjoho! Härligt att de kom så tidigt, synd bara att det inte går att använda dem ute än men det kommer. Nu ska jag nog rulla tilbaka till mina tankar om det finns något av nytta jag kan göra nu. Orkar inte vara stressad över nånting just nu och saker och ting löser sig men ändå... Kanske ska jag bara ta det lugnt hela eftermiddagen. Det är i alla fall planen för ikväll!

One step closer...
Studenten, here we come!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0