Börjar Kännas Läskigt Nära...

20 dar kvar till slutproduktionen med dansen, 27 till elevshowen, 26 till studenten och 33 till studenten...

Overkligt. Vill inte tänka på det. Langar lite sköna bilder från i onsdags istället.


Jag käkar slime på vägen till Sulan, pluggis-Hanna, rockabilly-Emelie, rock-Amanda...



Sulan Sulan, sexiga sekreteraren Maria & terroristen Elin på väg till middan...


Middagen med klassen, siameserna Amanda & Sanna, Maggan, Kari med afro och Grace som svensk...


Jag och husmor i vad som ser mer ut som en "biggest smile"-tävling...


Kul hade vi och galet slutade kvällen. Nu ska jag slagga och ladda för en ny dag. Tror att jag går upp i onödan imorn för misstänker att svenskan o-är imorn... Hmm, men då kanske jag får nåt annat gjort.

Smile at life
Geting closer and closer...
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0