Valborg

Jaha va det en högtid nu igen? Missat det precis som jag missat alla andra högtider den här vintern.

Igår hade jag årets sista åkdag för min. Jobbat idag och imorn och imorn stänger liftarna. Kan leva med det. Hade det så grymt ute i tisdags. P-fest va det och började med att åka upp gondolen och hika hela vägen upp till toppen. Åkte baksidan ner där snön förtfarnande va grym om än tung. Kom fram ovanför tottliften där vi blev bjudna på champange. Åkte upp till Hummelstugan och åt lunch, sen ner till Tott, badade och bubblade. Sedan sushi från Dahlboms uppe i rum 400 med panorama veiw. Och som om vi ätit tillräckligt så blev det middag nere i restaurangen och sen häng på hemmaplan inne på Tottebo. 

Efter detta har nu både Ebba och Bruce dragit hem. Jag jobbar min näst sista dag imorn och snart är det totalt folktomt. Det är en väldigt speciell känsla nu när säsongen är över... 

Säger hejdå till vintern och snön. Kommer börja längta efter den långt innan den är här igen. Gör det med de här bilderna från i tisdags som inte direkt får en att tro att det är barmark i hela byn. 







Hejdå snön! Vi ses om några månader...

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0