Få Mer Ut Av Mitt Liv

Neråtspiral framför datorn. Vill få mer ut av mitt liv. Vill inte va en död fisk. Vill va en robot och bara låta tiden gå. Motsägelsefullt. Vissa saker vill man bara ha på CV:t, vissa saker vill man uppleva. Framför allt vill jag leva. Framför allt vill jag göra allt med mitt liv.



Jag vill vara så så nära livet som möjligt. Jag har kunnat känna mig riktigt levande långa perioder. Nu i korta stunder. Hela tiden längtandes efter nästa stund. Men det kommer komma långa perioder igen. Med en ny plats, nya människor, nya utmaningar kommer känslan tillbaka. Tills dess ligger den och gror och nöjer sig med att explodera sporadiskt i olika små underbara stunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0