Wicked Sense Of Homour

Det har varit två dagar i gaaalet mkt snö. På nätterna blåser det storm och öser ner. Dagtid har det bara blåst så alla liftar i byn utom en varit stängda och snön har öst lite långsammare. Men backarna har varit som att surfa runt på mjuka vågor. Var ute och åkte innan jobbet idag, (Åkte på Gurra i backen av alla människor, sjukt kul!) Vill köra på samma visa imorn men vet inte om jag dragit på mig lite halsont. En galet lugn kväll ikväll (alldeles ensam t o m, Brucan och Mackan jobbar disk & reggaeclub) så hoppas vi att jag mår prima imorn.

Mamsen påminde mig härom dan att kroppen återhämtar sig snabbare om man inte kalasar vilket jag glömt bort... Men den insikten i baktanke och en smygande trötthet har jag nu tagit det lugnt några dagar. Måndagkvällen gjorde sig väldigt påmind tisdag morgon.


@ Anna & Ylvas, måndag ca 22.30

Tagit en välbehövlig dusch, käkat ost/skinkmacka alá Bahnhof i ugn kompanjerad av avocado med grillkrydda. Nu blir det film och slaggning. ooh, så schönt!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0