Näe....

Det här är superchill! Sitter ute på baksidan med datorn, har lunkat runt och fixat me grejer, packat upp slängt alla äckelkläder i tvätten... Men börjar bli ordentligt uttråkad! Skulle träffat Jenny-Penyy-Baben min men nu blir det inte så.

När jag nu inte har nåt bättre för mig kom jag att tänka på hur otroligt snart du åker... Ett år ska du va borta! Hur fan ska det gå? Du har ju alltid funnits här! Ända sen dagis för tusan... Jag kommer sakna dig så otroligt mycket!


Foto: Pappa, Huvudskär -07

Jag försöker få in att vi aldrig är längre än ett telefonsamtal från varandra, men andra sidan jorden är fortfarande ganska långt bort i jämförelsle mot att stundtals nästan ha bott tillsammans titt som tätt under hela livet.

Bara så du vet, men det vet du egentligen redan, men jag kommer alltid att finnas här för dig även om det kommer att vara ett fett jävla jordklot emellan oss!

Nu kom farmor-slarmor och Wille! Skönt me sällis!
Pussar och kramar i jätte mängder
!

Kommentarer
Postat av: Jenny-penny-baben

Åh min sötnötiga brownie! Jag har oxå tänkt på hur det här ska gå... du får sitta bredvid mamma på skype, hehe. Vi får helt enkelt pyssla ihop nåt.

bara ni inte glömmer mig därborta...



<3

2009-05-25 @ 13:51:22
Postat av: Moi

får ju göra det!!



Att vi skulle glömma dig kan jag säga kommer aldrig att hända... ;) <3

2009-05-26 @ 00:42:12
URL: http://lifeisacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0