FIK 13.2 - Café 60, Sveavägen 60 & Kände Att Behovet Var Starkt!

Hejhopp Gummisnopp!

Det blev en ganska kort dag idag med på Ekovaruhuset. Usch! Vill inte att imorn är sista dagen! Vill verkligen va kvar, de har så mkt på gång just nu och jag vill va med och fixa!!!

Well, well, fuckade mig med tiden innan dansen så kom lite sent för tänkte att jazzen började kl halv sex och inte fem som den gjort resten av terminen... Missade bara en kvart i alla fall och sen styrde jag kosan in till stan igen och träffade Sulan och hennes två poolers Emma och Lollo på Café 60. "En bulle och en FET chailatte" blev det för mig. Smaskens! Men eftersom chailatten (självklart eftersom det inte smakar nånting annars) var på sirap så blev den så offantligt söt att det blev lite too much i slut ändan. Grymmaste fika-bilderna togs ju i alla fall.

Tack, Sulan för att du stödjer mig i mitt fika-bloggande...


Kul tjej...


Jättekul tjej...

Emma och Lollo va också fett coola men besparade dem att vara med på kort. Det va grymt najs fika. Hade faktiskt inte fikat på lääänge... Typ sen förra helgen. Skriver inge mer om 'et eftersom jag gjort det förtut och antaglen kommer göra det igen. Måste hitta fler ställen som har öppet sent!

Nu blir det slaggish!
Sweet dreams, my darlings
Peace

Kommentarer
Postat av: sulan

Så lite så, och jag skulle faktiskt vilja stötta dig ännu mer genom att ses på en fika i helgen om du har tid? :)

2009-11-21 @ 00:09:23
URL: http://sulann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0