Give It Up For Kanelbullen - Vi firar Med Sydfransk Kolatårta!

Ja, precis...

Det är kanelbullensdag, märktes det? Jaaa... Det gjorde det. Våra kanelbullar tog slut idag vid två tre nån gång. Kanelbullar. Slut. På Vete-Katten. Ja.          Inte okej, inte helt okej!

Men inget ont som inte har något gott med sig! För vad fick vi som jobbat idag ta med oss hem? Vilken tårta vi ville från de som var kvar! Tjoho! Okej, dels för att de behövde gå åt men och för att "cheferna" tyckte vi kört på bra. Ska kanske inte slänga ut på internet vad vi säljer för under en dag men eftersom jag ändå inte är direkt Kenza (haha host) kan säga att vi sålde för 25 000 mer än normalt vid den här tiden på året och stället var ju bemannat därefter... Liiite för få kanske.

Så en sydfransk kolatårta åkte med hem. Den var väl smarrig men det är stört vad kritisk och bortskämd med bakelser och sånt shit jag blivit bara för att jag jobbar med det. Men det är ju i alla fall inte bortskämt att säga bara att den inte blev min favorit.

Kan avsluta med att flasha middag, fik och myset från igår hos Jenny. Sara kom aldrig men vi hade toppen mys iaf. Jenny va king på kyckling, Fiia på hallonsmulpaj, jag på att titta på och äta...


Oduschad kalaspingla i sina bästa år och...


... skönaste brudarna i stan. Tycker man att det är skönare att gå utan byxor ja, men då är det väl klart man går utan byxor!

Nu ska jag väl runda. Tänkte precis att klockan är ju så lite, ska jag verkligen lägga mig nu? Det ska jag för kom i nästa sekund på att det betyder att jag kan lägga mig och läsa så slänge jag vill utan att det bli sent! Wooho! I'm king of the world and a bit strange!

Så so long, sweet suckers!
Sunday evenings in my heart!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0