En Kväll Som Borde Ägnats Åt Plugg...

... Som så många andra kvällar.

Det blev istället en kometsnabb modell-karriär som tog slut lika snabbt som den började. Jag och Sul spanade på allt och inget i min Elle-tidining och fann en hel det poser värda att prova... So that we did!

Bilderna kan tyvärr inte visas för omvärlden för än på fredag för Sulan har inte skrivit på vårt kontrakt om att jag har upphovsrätten till dem... Nä, jag saknar bara sladd till datorn men man kan väl åtminstone få leka lite proffsig.
Nu är det som vanligt dags för läggning men innnan dess bjuder jag på ett smakprov av de vackra bilder som komma skall... Titta & njut!


Bild från Välkomst-festen i tvåan... Två snygga singelbrudar i sina bästa år!

Puss & God Natt!
Dröm om något vackert...
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0