Longing For Life?

Hej hopp i lingonskogen!

Nu är väv-lektionen precis avslutad och jag ska snart tagga upp till rummet och sätta på mig mina sexiga trikåer och body mm för att sedan få i mig lite middag och sen dra iväg till dansen. Är inte jättetaggad på dans idag men jag är egentligen inte taggad på att stanna här heller. Vet inte vad jag vill riktigt. Jag lyckas bara inte riktigt landa här. Det känns som jag vill ut mot nåt mer... Livet kanske... Tror jag längtar efter studenten och det känns att den faktiskt inte är så långt bort. Vill ut och se världen, ut på äverntyr!

Bjuder på denna. Ännu en av mina & Sulans stulna model-poser... B-e-a-u-tiful!


Nice. Foto: Sulan


Nej, nu pyser jag.
Ha en fortsatt trevlig eftermiddag!
Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0