Torsdagkväll - Finns Inte Så Mycket Att Säga...

Hello

Det finns inte mycket att säga om denna eftermiddag. Bara lite småskrufs som att vi fick tillbaka proven på psykologin - Det va väl trevligt! Sen har jag varit på dans också men fick inte så mkt gjort för vi skulle jobba på våra solon men några behövde salen för att komma igång så vi andra fick dansa ute i hallen och omklädningsrummet. Som tur är råkar man ju bo på en skola där man har tillgång till dansstudio så det blev lite mer dans här innan det va dags att fixa kvällsfika. Najs!

Både najs och onajs är faktumet att det här antagligen var sista gången i mitt liv som jag hade kvällsfika (hade hand om det alltså) vilket gör en läskigt påmind om att det som jag ägnat hela mitt liv åt so far, skolan, är på väg att gå mot sitt slut...


Bild från växfärgningen andra veckan då några andra luffare (Madde & Ennis klass) hade paddling...

Imorn blir det hemfärd! Det blir skoj...
Ganska full helg däremot - både kul & lite stressigt.
Hem imorn, till S-tälje på lördag, sen till Hanna i E-tuna, sen till S-holm på söndag morgon för att jobba mitt första helgjobbstillfälle... Det blir najs.

God Natt, alla änglar!
Ta hand om er...
Puss





































jag älskar min sambo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0