A Bit Hollow

Hola amigos

Mysig dag har det varit. Har sytt på min jacka, lill-kussen Vanja och Cornelia var på besök och hänkade sedan med pearsen och tränade. Bra skit! Ändå är jag inte kalasglad (hade jag varit läsare av den här bloggen hade jag velat skriva "Men jag vill väl inte läsa om ditt jävla humör hela tiden" men though shit det är mitt humör den handlar om). Det beror i alla fall mest på att jag börjar jobba 06.45 imorn och för att jag ska sitta och ringa runt till min kära klass eftersom många uppenbarligen inte förstått vad "vi behöver era låtar till visningen INNAN lovet så vi hinner sammanställa alla..." innebär. Suck...

Livar upp med lite goa bilder från helgen istället. Det blir kul...


Lördags. Sara är ju en sötnos...


Torsdags.


Ekologiskt ska det va! Smarrigt au naturell men vi provade med Schweps Tonic och det blev en kalas! Nu vill jag chilla ner och titta på en alldeles lagom förutsägbar film innan jag ska slagga och ladda för denna underbart tidiga morgon... Mmm!

Don't wanna wait any longer
Men inte långt kvar nu
Peace


Kommentarer
Postat av: Sara

Naww, vad gullig bild;)

2010-04-07 @ 12:23:15
URL: http://jagharskaffatmigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0