Gbg I Like

Har åkt bil, tåg, buss, sett stad, druckit kaffe från en normal kaffebryggare med mjölk värmd på spis, tagit ett en timme långt bad, ätit middag vid ett matbord i ett kök, suttit i en soffa i ett vardagsrum och läst Elle och Trendbibel-bilagan H 10. Går och lägger mig ensam i en riktig eh nästan riktig säng *host* (bäddsoffa) med rena lakan... Det va inte igår! MEN det är idag!

Jag är och häslar på hos min kära moster Linda med familj i Götet. Imorn ska jag fika med Yamina, shoppa med mina småkusiner som behöver en ny skolväska och sen en väldigt snabb fika med Amanda eftersom hennes tåg kommer in en timme innan mitt går. It better don't be försenat... Man behöver se nånting annat än en by under en sommar. Word!


Åkte ut på taco-kväll på Karins ö i helgen. Grymt härligt, mkt mysigt...

Lägesrapport ála Elin & thats it for today!
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0