Deathly Hollows

Hello

Hemma nu efter fika med Enni, hennes jobbkompis och Joanna från Noco. Va på Helmer's Café på Gamla Brogatan. Hade jag fortfarande recenserat fik hade jag definitivt skrivit massa gott om det här fast det kanske jag redan gjort. Va där innan sommarn med Hanna, Lollo och Martina så recension finns kanske ändå om man letar då. Aja, såg Harry Potter på bio! Me like får jag säga! Så kul att kolla på bio med Enni för hon är lika rolig att titta på som filmen (bäst var när vi såg Twilight - Knäpp tjej). Sen träffade vi Martina och det blev Tacobar och sen en kopp te på Muggen på Götgatan. Mkt mysigt... Känns så konstigt att man kanske inte kommer se varann igen på ett halvår. En väldigt, väldigt mysig dag.



Utgången i fredags på Ojojoj. Najsaste på länge!

Nu är tågresan till Åre bokad. Tisdag 7/12 23.50 ank. onsdag 8/12 08.22. Crazy bananas...

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0