Vad Är Jul & Nyår?

Tjenis

Nu har det varit jul. Coolt. Började med café sen garderob sen barplock. Passade mig fint. Sen har tre lediga dagar paserat. En dag försvann, en hos My, en i Östersund. Jättemysigt att träffa My och se hur hon bor här uppe i skogarna. Kluk is the place to be. I Ö-sund skulle jag inte shoppat... Slutade med tre brallor, två hoodies, en tröja, fem ringar och thaimat. Do not underestimate mellandagsrean...



 

Min & mina roomiesar Bruce och Markus julgran i köket. Årechoklad & Jäger - Sweet! Flätan som spårat ur är Mys outcome av en väldigt nice, avslappnad dag. Kommit på att det är nyår imorn. Det är också coolt. Kör frukost halv sju, fram mot kvällen minibankett på Bahnhof med nyårs meny. Kom i säng tidigt ikväll, Elin!

På söndag kommer päronen! Bord bokat på dinner showen nu och så kör vi Tottebo måndan är min tanke. Åh ska bli så mysigt!

So long, dudes!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0